Trevlig helg !


Det blev som sagt ingen basketträning idag, tack vare sl -.-'
så himla irriterande !
Hatar sl när de blir så här, + att denna snö bara var helt f*cking onödig -.-'
Hoppas att snön försvinner snart,
vill ha VÅR å SOMMAR!

Eftersom jag har varit henmma hela dagen å inte vetat vad jag ska hitta på,
har jag, enligt mig själv, varit rätt duktig :D
gick upp relativit tidigt,
pluggade lite,
städade rummet och hela övervåningen,
städade (dammsög och plockade undad) även undervåningen med brorsan,
satte på 2 tvättmaskiner,
diskade upp allting som stod i köket (har ingen diskmaskin, den pajade),
la alla handdukar i torktumlaren,
la in handdukar i badrummen,
lagade lunch till mig och brorsan
osv! :D

Nu blir de att äta middag med hela familjen!
å sen ha familjemys!

Ha de bra !
Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0