Våga va dig själv, ändra inte på dig bara för att andra vill att du ska vara på ett annat sätt... Gud har inte skapat oss för att någon annan ska komma och styra vem man egentligen är! Du är född för att bli älskad för den du är <3


Saknar den du en gång var...
Den jag vet finns där inom dig,
djupt där inne...
Vill bara att du släpper fram den killen igen,
Den underbara, omtänksamma, söta, gulliga, kramgoa (m.m.) killen :(
Killen jag fastnade för,
första gången jag mötte hans blick...
första gången du kramade mig samtidigt som du log...
första gången du drog mig tätt intill dig och sa att jag var söt...
första gången våra läppar berörde varandras...
första gången du tog min hand och höll fast den hårt...
Vart är den killen?

Önskar bara att den killen kom tillbaka,
kom tillbaka till verkligheten igen...
Vill bara vrida tillbaka tiden till den dagen då vi träffades,
den dagen då du gjorde mig knäsvag genom att bara titta på mig...
Vill bara att allting ska bli som det en gång var mellan oss...

Jag gillar dig extremt mycket och det vet du,
jag kommer alltid att göra de,
hur det än slutar mellan oss...
men jag vill att du lovar en sak...
Snälla, låt oss vara vänner förevigt?
Du känner kanske inte desamma för mig som jag känner för dig,
men det får jag ta i så fall...
Det enda jag inte skulle vilja göra,
de e att mista dig...
Mister jag dig,
mister jag en stor del av mitt hjärta...
jag förlorar inte bara den jag älskat,
utan framför allt en vän som är mer än guld värd...
Det är inget jag skulle vilja vara med om...

Så snälla,
släpp fram den killen du har inom dig,
visa vilken kille de e jag har fallit för...
visa vilken kille de e som jag inte vill gå förlorad...
visa vilken kille de e jag saknar med hela mitt hjärta...

I really miss you... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0