Dagen då försovning inte är acceptabelt -.-

Morgonen var inte den bästa om man säger så.
Blev tvungen att sätta klockan på 6 för att hinna upp och ta 7 bussen.
Men självklart när klockan ringde så tröck jag på "stäng av" istället fär "snooze",
så jag somnade om -.-'
vakna av att brorsan höll på å skramla i sitt rum intill mitt, och förstod
då att jag hade försovit mig ...
Bra, jag hade missat bussen (klockan var 7.20) och tåget skulle jag aldrig hinna med, som skulle gå 20 min senare -.-'
så jag blev tvungen att ringa farfar, som låg å sov (sorry (A))
Snäll som han va så skjutsa han mig till skolan så jag kom precis när jag började.
Tack världens bästa farfar !
Dagen då man inte får försova sig, inte acceptabelt... -.-'

Vi hade nämligen massage första lektion,
så himla sköööönt !!
Gissa om man höll på å somna, haha.
Kan gissa att mamma kommer komma ikväll å be mig massera henne, för hon har sååå "ont" i ryggen ;)
haha, nä men snäll som jag e kommer det nog bli så till slut ändå :)

Nä nu kurrar magen.
Tecken på att det är lunch dags.
Vi hörs !

Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0