När du tittar på mig, ser du någonting inuti mig som du gillar. Du vågar visa det utåt när du tar mig i din famn och verkligen håller om mig, du e precis som jag vill att du ska vara<3



Tack för en helt obeskrivlig och minnesvärd helg!
Hade hur mysigt som helst<3
Vill inget hellre än att få ligga i din varma famn igen och känna
din varma kropp emot min,
samtidigt som du håller om mig som om jag redan vore din<3
Du får mig att känna mig speciell, att jag betyder något och framför allt älskad!
Du e hur j*vla underbar som helst, aldrig träffat en som dig!
Känner pirret i magen hela tiden,
 ler så fort jag får ett sms ifrån dig,
varje gång du ser in i mina ögon så har du förtrollat mig,
det är omöjligt att slita blicken ifrån dina underbara ögon,
så fina, så mjuk blick!
Varje gång våra blickar möts blir jag knäsvag,
varje gång du håller om mig känns det som om jag e världens lyckligaste tjej,
och när du samtidigt berör min kind lätt med din hand
och säger ord som varje tjej vill höra ;
"fan va du är söt", "du är bara så himla underbar",
"saknar dig varje gång vi säger hejdå",
"Ingen kan jämföra sig med dig, sötnos" 
"vill att du ska vara här hela tiden, ligga i mina famn och bara känna din kropp emot min"
och en hel del andra URGULLIGA saker :$ (A)
Sen den första gången vi träffades, första gången våra läppar möttes
har du förvandlat mig till en lycklig Zandra, som bara har dig i tankarna.
ni vet, den här känslan som man har första gången man blir
riktigt riktigt kär?
Den känslan har ja inom mig just nu!
Du ser mig på ett speciellt sätt,
ett sätt som många inte ser...
Du vågar ta ett steg längre och längre fram,
utan att bry dig om vad andra säger, vilket gör att
jag känner mig trygg i din närhet.
Du vågar visa vad du känner och tycker,
de e en stor anledning till att jag känner som jag gör!

Du är precis som jag vill att du ska vara!
Ändra dig inte, gillar/älskar dig som du är <3
Du e helt perfekt !
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0