10/7-2011 <3

Vet inte vad jag ska säga för att du ska förstå,
vet inte hur jag ska bete mig för att visa hur mkt du
verkligen betyder för mig,
Jag vet knappt hur jag styr min känslor för att de
inte ska gå över gränsen.
Jag vill att du ska veta att du betyder allt för mig!
Du är guld värd!
Tack för att du finns, tack för allt det du gör!
Du får mig att känna mig speciell,
omtyckt å älskad av att bara finnas vid min sida,
utan att säga ett ord.
DU har fått mig att växa till ngt bättre!
Tack för allting !
Tack för att du har släppt in mig i ditt liv!
Du betyder verkligen ALLT!!


10/7-2011 in my heart <3
Älskar dig Anton ! <3


Tack för den underbara helgen tillsammans med dig, din bror å hans tjej+ hennes föräldrar,
erar mamma å hennes nya + din polare m. tjej! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0