Det är dig jag vill ha, ingen annan



Det vackraste jag sett
är en stjärnklar himmel som speglar sig i dina ljuva ögon.
Man ser in i dem & drunknar i havet även om man står på land
 så är man borta mitt ute på ett hav.
Man ser ditt leende & känner hur nära solen då kommer & gör en så varm.
Man får en puss av dig & då vet man att man för evigt vill vandra med dig hand i hand!

Du är killen i mitt liv, killen jag vill vara nära, killen som tar mig för den jag är & ingen annan.

Du är killen som har tagit mitt hjärta i storm & som jag vet kommer bevara det väl <3



Kommentarer
Postat av: Yeshim

Jag har haft rättt hella tiden att du är SUPER kär i han !!!!

Vrf kunnde du inte bara lyssna på mig från början ?? -.-

2011-07-28 @ 22:39:18
URL: http://tiippbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0