Helgen hos Anton <3


Fre: Tog det lugnt enda tills jag skulle ta 14.41 tåget till Syd. Kände mig inte alls lika nervös denna
gång för att träffa Anton, inte så konstigt kanske, utan längtade bara :)
Satt å lyssna på hög musik å väntade på att tåget mot Göteborg ankom. Hela tågresan gick väldigt
bra. Satt å läste lite körkortsteoriå lyssnade på musik hela resan, som jag tkr gick
 väldigt snabbt :o
Begav mig sedan hem till Anton på egen hand, för jag hade bett honom att han inte behövde komma
å möta upp mig när jag vissté hur jag skulle gå :)
Han välkomnade mig med en stor varm kram å en puss. Alltid lika söt!
Vi tog det rätt lugnt hela fredagen, kollade film, myste, han spelade lite poker med mig liggandes
i hans famn, kollade ännu mer på film å beslöt oss sedan för att laga mat.
Pizza eller kyckling?
De blev kycklinggryta med nudlar. Blev riktigt gott! Sällskapet gjorde allting mkt bättre!
Mycket att vi drev/retades med varandra, skojade, dansade lite (nej vi hade inte druckigt!) å
framför allt så blev det MKT MKT skratt hela kvällen!
Vi beslöt oss även för att kanske dra iväg på bio på lördagen, om vi orkade ^^
Vi gjorde inte så mkt mer än att kolla tv, pratade, skrattade, myste å bara chillade.
Bara av att få vara i Antons närhet kände jag värmen stiga inombords.
Känner mig väldigt tryck å säker i hans närhet.
Går inte å förklara hur mkt han betyder för mig å hur roligt vi har de tsm!
Å helgen blev bara bättre å bättre !
<3<3


Antons lägenhet :)


Lör: Vaknade upp vid sötnosens sida.
Han e verkligen världssöt när han sover, men säg inte de till honom för de gillar han inte haha !
Vi gick upp vid halv 12 å när klockan närmade sig 12 ringde hans brorsa Victor att han skulle komma förbi.
Där satt jag i en stor T-shirt å trosor lixom :o
Gissa om jag snabbt kom upp på fötter. Anton bara skratta :)
Det var väldigt trevligt att träffa Victor.
e väldigt lika i sätten, Anton å Victor, nu när jag träffat dem båda.
Både e helt underbara å hur trevliga som helst!! :)
Han var även jätte lätt att prata med, precis som de e med Anton.
Victor fick oss att ta 13.11 tåget in till Skövde.
Där skulle vi gå tills bion började :)
Snacka om att Anton var hur snäll som helst; bjöd på tågbiljetten fram å tillbaka från Skövde,
bion + massa godsaker, maten, cidern till kvällen, pizzan till kvällsmaten m.m. :o
Han lät mig inte ens betala en liten dip påse till chipsen!
Han va riktigt sööööööt!<3
Hela kvällen var jätte mysig, kollade på tv å film, han spelade lite poker till å från
med mig liggande i hans knä, drack lite cider/öl å hade det mkt trevligt.
Att vara i hans närhet/famn e något som jag vill vara så ofta/mkt som möjligt! <3
Hela dagen från när vi vaknade tills vi gick å la oss vid halv 4 så hade vi det helt underbart å riktigt mysigt !
Aldrig haft så här mysigt någon gång med en person!
Helt ärligt (sen får man tolka "mysigt" hur man vill xD)!!!
HELT UNDERBAR DAG MED SÖTA ANTON!! :D :*

TACK FÖR ALLTING IDAG!!!!
Även om jag borde ha betalat för någonting,
som du förbjöd mig till att göra haha ^^
< 3<3<3<3


Sötnosen själv :D


Sön: Vaknade kl.12-12.30 någonting, av att Victor stod på baksidan å ropade på Anton. De började prata
medan jag satte på mig kläder. Strax därefter kom han upp å höll oss sällskap en stund innan
han bad oss hänga med å ta en fika samt umgås me honom å hans tjej.
Det skulle blir trevligt !
Både Victor å Madde (Victors tjej) var riktigt snälla,
var lätta att prata med å retade varandra hela tiden. Även kul å se Anton å Victors relation till varandra ! haha
Snacka om att dom driver med varandra 24/7 !
Det var mkt underhållande å allt var så himla roligt/trevlig!
När Anton sprang "ta fatt" med Victor å Maddes hund, fick man ett gott skratt :)
Tack Anton för fikat, som jag inte fick betala för ^^
Åkte sedan hem till deras låtsas bror å umgicks lite med honom innan Victor skjutsade hem oss.
Det blev bara att vi tog de lugnt, myste, åt lite sen lunch/tidig middag, innan det blev dags att ta tåget hem :(
Vi låg i hans soffa å myste, kolla film, å han spelade lite poker på nätet.
När han låg å höll om mig kände jag att  tårarna började komma.
Jag ville verkligen inte åka ifrån honom :'(
Hatar sånt...
När vi väl begav oss till stationen kände jag att tårarna började komma igen.
Att de ska vara så pass svårt att säga hejdå till ngn som betyder så pass mkt för en...
Trodde att de skulle vara lite lättare den här gången, men nej det vart ännu jobbigare...
När vi satt där på bänken ville jag bara att jag skulle vakna upp ur drömmen,
så att jag fortfarande låg i Antons säng å kände hans kropp tätt intill min.
Men tyvärr drömde jag inte... :'(
Snacka om att det var svårt att ta farväl av honom...
Längtar redan till nästa gång vi ses!!!! <3

Tack för allting, Anton!
Du har varit helt underbar! Så som en tjej vill att en kille ska vara <3
Du får mig att känna mig speciell, trygg och älskad, av att bara ha dig vid min sida!
Du e guld värd! <3
Miss you alot !!!!!!
<3<3<3<3


Hemresan gick väl inte som jag riktigt hade tänk mig...
Resan från Falköping till Nässjö gick väldigt bra men när jag väl klev på
Stockholmståget så somnade jag rätt snabbt. Satt inte direkt skönt eller
ngt sånt utan jag var nog väldigt trött helt enkelt ^^
Jag skulle varit framme i Södertälje Syd kl.23.30 men vakna när de ropade
i högtalarna "Nästa Stockholm Central" :O :O
Haha skulle ha gått av stationen före så de va bara å ringa till pappa att han fick
ta en extra tur till Sthlm för att hämta mig istället xD
Gissa om de va opopulärt !! men men (A)
Somna som en stock sen när jag kom hem vid halv 2 istället för 12, med Anton i tankarna <3



I miss you ALOT  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0