I might hug other guys, I might laught with other guys, I might even hang out with other guys... but none of them will ever mean to me as much as you do<3


Sitter nu på Telgetrafikskola å försöker fokusera på testfrågorna.
Det går väl lite sådär tkr jag eftersom jag inte riktigt har den energin jag hade behövt.
Men men det är bara att försöka tills det sitter.

Väcktes av pappa vid 10 tiden, 30 min innan jag ställt alarm (lite surt).
Skulle sedan ta 11.19 bussen in till Södertälje för att sitta här på trafikskolan tills mamma slutar vid 16 tiden.
Kom hit till skolan vid 12 tiden å gick och åt lunch med mamma lite senare.
Pratade även med Linus angående teoriprovet (han har redan tagit körkort), vilket hjälpte!
TACK!!
Kollade även på lite kläder inne på Stadium medan jag va där å hade mamma som rådgivare, haha.
Hittade ett par jeans för 50 kr å ngn tröja för 25-50kr (rea).
Fanns mkt att fynda där!
Men som sagt, sitter nu här igen å ska fortsätta plugga.
Får se hur det går.

Hörs nog lite senare!
Puss å kram på er alla läsare!

Miss my lover <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0