I wish you were here by my side now and forever

Sitter nu på Telges trafikskola för att plugga lite teori å svara lite på frågor
här på datorn, men ah det går ju som det går....
Jag kan medge att jag inte e speciellt fokuserad på vad jag egentligen borde göra,
utan istället för att sitta här å blogga så borde jag verkligen koncentrera mig om jag nu
ska klara körkortet innan sommarens slut...
Men det är väldigt svårt just nu, tanke på att jag har en hel del
annat i mina tankar för tillfället...
Anton bl.a. <3
Fan vad jag saknar honom!
Önskar att han var här hos mig nu, å föralltid!
Vill aldrig förlora honom,
för han betyder så himla mkt för mig!
ALLT rent ut sagt!
LOVE HIM ALOT!! <3

Men men det är väl bara å försöka koncentrera sig på vad man ska göra nu,
å lägga allting annat till sidan i ca.1 tim till innan jag åker hem igen.
Tror även att de blir att jag köper hem mat,
orkar inte ställa mig å laga mat idag,
känns även som om jag håller på å bli sjuk;
kallsvettas, ont i halsen, ont i hela kroppen å känner mig rätt nere...
Att jag känner mig nere kan även bero på att jag saknar min kille väldigt mycket oxå...
Åker troligtvis hem till honom nästa helg igen !
Längtar som F*N <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0