Some love one, some love two. I love one and that is you <3



Nelly - Om du var här



Rubriken å sången säger allt!
Saknar dig extremt mkt!
Önskar att jag kunde vara vid din sida hela tiden,
vill inget hellre än att få känna din kropp emot min,
känna din närhet å höra dina andetag.
När jag är i din närhet känner jag tryggheten ifrån dig,
känner mig skyddad för allting.
Du är en riktigt speciell person som alltid kmr finnas i mitt liv
å ha en stor plats i mitt hjärta.
Du betyder allt för mig!
Jag har obeskrivliga känslor för dig,
för det finns så många olika känslor som cirkulerar när jag tänker på dig.
Känslor som saknad, trygghet & älskad<3
FInns inte tillräckligt med ord för att jag ska kunna beskriva
hur jag känner för dig.
Du e helt himelskt underbar!
Gud har mist sin vackraste ängel <3
Saknar dig otroligt mkt!
<3<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0