Underbar dag med mitt lilla cepe !


Idag har jag tillbringat min dag med mitt lilla cepe, Sofia :D
Vi gick runt i Järna, in på ica å köpte en varsin dricka å sedan en Ben & Jerry som vi delade på :)
Satt sedan i parken i över 3 tim haha :)
Hon e ju så nyfiken att hon ville veta om hela min helg å om Anton, my boyfriend :D
Känns verkligen bra å säga de, e så GLAAAAAAD :D
LOVE HIM ALOT !!! <3

När vi sedan gick hem till henne tog vi det lugnt tills hon skulle äta,
därefter skulle de iväg på bio så då blev de bara å gå hem :)
Pappa hade tydligen lagat klart maten så de va bara att sätta sig ner framför tv:n å äta,
samtidigt som man tittade på "Halv 8 hos mig".
Just nu är det "Lotta på Liseberg" som rullar på våran tv.
Har rätt tråkigt...
Saknar även min älskade Anton, som just nu umgås med sin brorsa :)
Hade väldigt gärna varit med dom, jämt så kul :)
Samtidigt som man kunde ligga å mysa med killen själv under tiden :)
Alltid lyckat när man e me honom! <3
Längtar till nästa gång vi ses, det kommer bli helt underbart! <3


<3



Kommentarer
Postat av: sofiiia tha kiing ;)))

haha ååh vad fin jag är.. h o s t !

men det va mys, och vadå nyfiken..? hehehhee (a)<3

2011-07-14 @ 19:29:42
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0