Det kan vara riktigt svårt å förstå varför saknaden av en person bara blir allt starkare å starkare för var dag... men det är oftast tecken på kärlek


Idag klev jag inte upp ur sängen förrän halv 1, riktigt skööönt!
Speciellt efter ha kommit hem vid halv 3 igår, efter att ha varit ute med mina brudar på the strip!
Åt lite frukost å blev sedan tvungen att dra till IP för att gå på ett möte angående fotbollsskolan som börjar imorgon (måndag).
Kmr nog bli kul!
Just nu ligger jag i sängen å fryser,
spelade match i ösregnet å blev jävligt kall efter de.
Hoppas bara inte att jag blir sjuk, för jag ska jobba nu i veckan +
att de e inte så kul å vara sjuk överhuvudtaget på ett lov.
Men men vad ska man göra, har klätt på mig mjukiskläder å ligger under täcket ^^
Har precis pratat med Anton i tele :D
Alltid lika kul !
Miss him so much :(
Vi pratade lite om när vi ska ses nästa gång, å hoppas verkligen att de blir snart (A) :D

Annars ikväll blir de väl att bara ta de lugnt å kolla ngn film troligtvis,
Som sagt ska upp å jobba imorgon å har inte sovit så jätte många timmar de senaste nätterna
(om man bortser ifrån när jag va hos Anton) !

Senare ikväll blir de å ringa Anton igen (A) !! <3
Kvällen slutar alltid med ett samtal med honom för då somnar man på en gång sen (brukar bli sena samtal ^^)
Han e så himla söt å underbar så man kan ju inte slita sig :)
poss poss på daj!
<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0