Amazing night with dance and alot of other thing


Ledsen att de inte blev något inlägg igår,
Satt ärligt å pluggade hela dagen/kvällen igår + att jag var så himla trött efter studentskivan ^^
Kan börja med att säga att de va en helt fantastisk å underbar kväll
tillsammans med mina vänner trots att det bara blev 1 cider.
Tack!
Trots att jag inte var full var det ändå pådraget hela kvällen
med mycket dans med vännerna å nga killar som kom fram (nämner inga namn
men hade jätte trevligt å framför allt skoj!)
Helt amazing!<3
Tack även till pappa som åkte å hämtade mig vid 02.20 ungefär trots att
han skulle upp å jobba vid 05.30, LOVE YOU!

Bilden nedan visar den kvällens outfit ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0