Andra utgången, kmr bli riktigt najjs!


Igår blev det tyvärr inget inlägg,
satt från att jag kom hem ifrån skolan till kl.24.00 å gjorde ett
rehabiliteringsprogram för en ledbandsskada och korsbandsskada.
Riktigt jobbigt, men tror att det kommer gå bra.
Det är tyvärr ännu inte klart,
så de blir att fortsätta direkt när jag kommer hem,
samt göra klart mitt CV och personligabrev.
Senare ikväll blir det att dra iväg till THE STRIP
för att gå på Veonikas studentskiva :D
Fett kuuuul!
Stackars pappa som måste åka in och hämta mig vid kl. 02.00,
fast de va iofs han själv som sa att han skulle de, så lite får han skylla sig själv ^^
LÄNGTAR REDAN!
Kmr bli en awesome night!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0