En dag vaknar man upp och allting är hur underbart som helst, man känner friheten blomstra inom och runt sig... men morgonen efter, så ligger man där med stora högar över sig som trycker ner än längre och längre ner....


TAGGA FÖR TRÄNING!!!
gumman de kmr kännas tomt utan dig i laget :'(
Saknar dig redan<3
Men jag förstår dig å ditt val, helt klart!
Du gjorde helt rätt, trots att de måste ha varit ett skiiit jobbigt beslut :(
Allting runt omkring e viktigare,
å de förstår du oxå!

Älskar dig så himla mkt! <3
Aldrig utan dig !
Det kmr alltid att vara vi,
jag lovar!
Du betyder så obeskrivligt mkt,
finns inte tillräckligt med ord som förklarar mina känslor för dig hjärtat!
Du har jämt funnit här för mig när jag behövt de,
å jag lika så för dig!
Mickis inget kmr kunna skilja oss åt!
<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0