I don´t know what I´m should say, I don´t know how I feel, I don´t know what I should do... But one thing I know, and that´s I´m going to miss you....


Jag minns år sedan,
Någon sa att jag borde ta det
Försiktighet när det gäller kärleken..
Jag försökte, jag gjorde faktiskt det,
Och du var stark men det var inte jag...
Min illusion, mitt misstag
Jag var slarvig, jag glömde...
Mitt fel,
Och nu när allt är gjort
Det finns inget att säga
Du har gått och så enkelt e de...
Du har vunnit
Du kan gå vidare berätta för dem
Berätta för dem allt jag vet nu
Ropa ut det från hustaken
Skriva det på Sky Line,
Allt vi hade är borta nu
Tala om för dem; jag var glad
Och mitt hjärta är i två delar...
Alla mina ärr är öppna
Berätta för dem vad jag hoppades att det skulle bli,
Omöjligt, omöjligt
Omöjligt, omöjligt
Faller ur kärleken, den är hård
Falling är för förräderi, det är värst
Broken är för förtroende och brustna hjärtan...
Jag vet, jag vet
Tänk att allt du behöver finns där,
Bygga tro på kärlek och ord
Tomma löften kommer att bära...
Jag vet, jag vet
Och nu när alla är borta,
 finns det inget att säga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0