Snart är tiden kommen...


Precis som rubriken lyder; snart är tiden kommen...
Snart e de dags att söka högskola eller söka jobb,
för snart om ca. 2,5 mån så e gymnasietiden slut :o
Fan va fort tiden på Igelstaviken har gått,
å va roligt man har haft desssa tre år tillsammans med klassen, IDP!
Kmr fan sakna dom alla...
Men samtidigt skönt att äntligen ta STUDENTEN!!! :D

Men iaf, idag fick jag sova ut för pappa (halv 11), riktigt skönt.
Då var det bara att gå upp, göra sig iordning, äta ngt litet till frukost, å sedan bege
sig till Stockholm.
Som jag nämnde igår, så skulle jag på öppethus; Naprapathögskolan.
Det var en fin och mysig skola med väldigt intressanta ämnen.
Det är en högskola som jag verkligen skulle kunna tanka mig att söka till,
problemet e bara att utbildningen kostar närmare 400 000 kr :O
Frågan e vart jag ska få tag på den summan utan att i så fall ta alltför mkt studielån :( :o
Men men vi får väl se...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0