Hur ska jag bete mig, när du bara stänger mig ute? Varför ska det jämt vara på det här sättet, när man innest inne inte har någon aning om vad som e anledningen.. ? Önskar att jag visst svaren på dessa frågor, innan frågorna blir ännu fler...


Här står jag
i tomma intet
och sakta rinner en tår...
Tåren är ett tecken
på saknad,
ensamhet
och oälskad...
Utan dig känner jag saknade,
utan dig känner jag ensamheten
å framför allt känner jag mig inte längre älskad...
Varför skulle det just hända oss?
Varör händer sånt här överhuvudtaget?
Varför ska en vänskap förstöras pga. en sådan sak?
Snälla, jag orkar inte,
vet inte ens vad jag gjort men ändå så står vi där vi står idag...
Snälla,
en enda liten redogörelse/förklaring skulle betyda mer ändu anar...
Kom tillbaka,
kom till mig,
Du e bladn de bästa som tillhört mig...

Saknar dig, oavsett vad du tror!
<3


Kommentarer
Postat av: s.t

okej jag antar att du inte menar mig, fast det låter lite som det..

men om du nu menar mig så..

jag vill verkligen berätta men jag kan inte, de va en grej man verkligen inte säger te andra om man lovat de.. men jag orkar faktiskt inte bry mig.. så jag tänker lägga dehär bakom mig....

för jag saknar dig, tro vad du vill men så äre iaf...

du va liksom som en syster för mig, & du betyder fortfarande mkt för mig.......

alla minnen med dig.. dom är underbara! jag har inte glömt bort dig, jag tänker på dig nästan varje dag, helt seriöst!

sommarn 2011, den skulle blivit grym, du och jag på öland.. men, sista sommaren med dig kanske va -10 ? men jag hoppas att jag har fel.

om de är mig du menar, så messa! om du har kvar mitt nr.. & om du vill ha tbx mig som vän..

kanske kan träffas och reda ut dehär.. ?

men, jag vill aldrig någonsin mer att du säger något jag sagt till dig, som du lovat att inte berätta för någon,men ändå gör det, säg de till mig ist. de blir lättare så. om du inte tror på det jag säger, säg de till mig. du får ju tro vad du vill.. jag vet inte om du bara säger att du inte vet vad det är, men, a, jag vet inte vad jag ska säga mer...

hoppas vi hörs.. men messa bara om du verkligen saknar mig, inte om du bara tänker 'a visst vrf inte.. kan ha henne i reserv .'

okej, inte för att jag tror det om dig men iaf....



/sofia t...

2011-03-12 @ 12:09:55
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0