När jag tar ett steg fram, halkar jag tillbaka två steg igen, jag kommer ingen vart... Snart är jag tillbaka på ruta ett igen...


Snacka om att jag sitter här och har världen panik...
Kommer aldrig hinna klart med alla (2 stora mvg uppgifter) inlämningsuppgifter
till nästa vecka (tisdag), klara av naturkunskaps provet (tisdag),
engelskan som jag inte ens börjat på (imorgon,
svenska boken + frågor som skulle varit klara för 1-2 veckor sen,
småföretagande (massa frågor), histora prov (v.13), projektarbetet som ska vara klart snart oxå,
 å en hel del annat som ska vara klart...
Halkar bara mer å mer efter känns de som,
trots att jag pluggar hela tiden...
Känner mig trött, ensam och helt utmattad...
Har ingen ork kvar alls...
Det enda jag gör e att sitta och plugga,
men ändå så känns de inte som om jag kommer någon vart...
Känns bara som om högarna växer och växer,
istället för att minskas...
Asså åh jag orkar verkligen inte,
har ingen styrka kvar alls...
Känns verkligen som om jag kmr falla ihop snart,
falla tillbaka till allt som hände förra året...
Vill verkligen inte uppleva den känslan igen...
Vill verkligen inte... :'(
Snälla hjälp mig ur allt de här....
Orkar snart inte längre...



Att ha dig här vid min sida just nu,
skulle betyda allt...
Skulle behöva dig just nu...
Miss you sweetie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0