Grattis mamma ! Löve you !


Idag va det en lugn dag i skolan,
gick igenom de mesta inför historia provet nästa vecka
å hade småföretagande, innan vi sluta 11.10.
Skönt!
Drog till nancys å köpte mig en frukost M,
tog tåget hem,
gick förbi ica för att köpa ngt litet till mamsen min,
eftersom de e hennes födelsedag idag.
Blev en fin blombukett!
Städade när jag kom hem å hjälpte pappa
lite innan jag skulle ta bussen in till Södertälje igen för att träna mina småtjejer.
Helt okej träning, de skötte sig bättre än tidigare träningar.
Blev hämtad av fam. Dahlqvist.
Hade jätte kul Madde,
tack för att du kom, måste vi göra om snart igen!
Löve you!
<3



Fick även reda på av Luna, världens bästa bff, att Timo
e i livet, han överlevde attaken för 1 år sedan!
Blev så himla glad!
Men tyvärr e han inte densamma som han var då...
Mkt mer kortfattig, smådryg i samtalen osv...
Känns som han minns allting som hände förra året,
ångrar verkligen allt...
om jag inte hade varit så idiotisk...
Kmr aldrig mer få chansen att lära känna den gamla Timo igen...
:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0