Allt som man sliter å lägger ner tid på, visar så småning om reslutat, oavsett hur lite man än tror på de


Låg å smsade med Luna hela kvällen/natten, alltid lika trevligt!
Väcktes av att alarmet ringde vid 9.45.
Ville verkligen inte upp...
Men har man en tid att passa e de bara att stiga upp ur den varma sängen.
Gjord ei ordning mig å begav mig sedan till tåget.
Mina å Alins småtjejer hade match idag.
Motståndarna var i dagens match; Frogs 2
Matchen var väldigt jämn intill sista period då våra tjejer
missade i returtagningen, och släppte
sina tjejer i försvar, samt att de slarvade väldigt mkt i anfallspelet.
Blev förlust med 10p.
Däremot fick jag ta emot beröm (eftersom Alin blev tvungen att dra tidigare
från matchen) av andra tränare/domare att laget
har utvecklats väldigt mkt under det här året,
sen de fick oss som tränare.
De har verkligen lärt sig att spela bllen å fått bort den här egoistiska stilen
som de alltid har haft.
Kändes väldigt bra att höra, att allt slit gett resultat! :D

Åkte sedan ner till stan, för att kolla på Danny (A)
haha nejdå, de va inte anledningen,
utan de blev bara en bonus eftersom jag blev tvungen att vänta på bussen
hem i 1 tim.
Åkte hem och satte mig ner vid datan för att plugga.
Skriva mitt himla cv på engelska, plugga inför
historiaprovet nästa fredag samt börja göra lite av frågorna i småföretagande.
Orkar inte...
Men men sitter fortfarande här å blev tvungen att slänga in et inlägg emellan åt ^^
Sen blir de nog att dra ner å umgås med familjen framför tv:n ett tag innan de e dags å sova.
E fan rätt trött :o



Juste, så här ser studenttröjan ut, btw (å så står de "student 2011 på vänster arm) :D
Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0