I can´t stop thinking about you


Uppdateringen har inte varit den bästa (innan det förra inlägget),
men jag har ärligt haft fullt upp...
Som jag skrev förut så hade vi sista provet i tisdag och den sista inlämningen
skickades in i fredag :D
Så himla sköööönt att ha allting avklarat!
Fick även veta i onsdags att mitt slutbetyg i historia slutade på ett MVG! :D
Trodde jag ärligt aldrig, inte efter den sista uppgiften...
Men man ska aldrig klaga :D

Vi hade även match i onsdags,
det slutade tyvärr med förlust, 1-0
riktigt surt, för vi var värda oavgjort,
inte vinst med oavgjort!
Vi spelade riktigt bra, synd bara att vi inte fick
in bollen då Felicia hade öppet mål, ngn sköt i ribban/stolpen,
motståndarna räddade på mållinjen osv...
Det var en riktigt jämn match,
men tyvärr blev de förlust :/
Kan säga att de även var ett div 3 lag (åkte ur 3:an i höstas)
å vi har precis kommit upp i 4:an så det är rätt stort hopp mellan oss
så vi e trots 1-0 förlusten väldigt nöjda med våran insats!

I torsdags var alla breddidrottselever ute på äventyr.
Vi var nämnligen i Dalarö å paddlade kajak.
Det var helt okej, men tanke på min skadade axel så gick de inte så värs bra...
Vi lagade mat på stormkök å kände oss som riktiga luffare haha.
Fick sedan skjuts till Södertälje av Linus, Tack! :)
Den resterande tiden blev bara att ta det lugnt och fortsätta med svenskan.

I fredags hade alla treor drakroddstävling vid Maren :)
Riktigt kul faktiskt även om klassens tema var helt misslyckat!
Jag förstår egentligen inte varför min klass har så svårt å planera olika saker.
Vi bytte tema minst 6 ggr å endå slutade det med att vi tog ngt helt annat -.-'
Tkr att vi hade kunnat varit "jätte bebisar" som Johanna kom på,
hade varit betydligt bättre än stekare/fjortisar (typ)...
Det var samma sak inför skolfotot när det gäller planering,
vi bestämde oss dagen innan när alla skulle dra hem- INGEN PLANERING!!
Men men trots den dåliga planeringen kan jag inte sluta
ÄLSKA MIN KLASS!!!!
Så himla underbar!!

Jag skulle även ha åkt ner till Falköping egentligen för att träffa Anton,
men förra veckan fick jag reda på att han hade fått förhinder å
att jag inet kunde komma denna helgen :(
RIKTIGT RIKTIGT TRÅKIGT !!
Hade verkligen sett fram emot de...
Men han har lovat att de blir en annan helg :)
Hoppas verkligen att han menar de!
Jag litar på honom, för han e världens underbaraste å sötaste!
Tror ärligt inte att han skulle ljuga om en sån sak,
tanke på att han säger hela tiden att han vill ses å att han saknar mig (A)
<3

Idag blev det mest att ta det lugnt,
skulle ha varit med "syrran" Madde , men det blev inte så.
Tjaffsade lite i torsdags så det blev inget av.
Vi syns ngn annan dag istället!

Imorgon blir de att åka iväg på bio med Magnus :)
bäst å tillägga att det bara e en killKOMPIS,
för er som tror att jag har flera killar på G -.-'
Det finns just nu bara en kille som jag är väldigt intresserad av,
å er som känner mig vet vem de e !
Det blir även bara att ta det lugnt och njuta av den lediga tiden,
utan skolarbeten :)




Kommentarer
Postat av: Izabella

Du är vacker! Så himla fin! Puss! <3

2011-05-31 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0