Så här tänker killar enligt en kille jag känner:



kyss på handen-  han gillar dej.

kyss på halsen -  Han vill ha dig.

kyss på läpparna -  Han älskar dig.<3

kyss på öronen -  Han leker bara...

kyss på ett annat ställe -  kör hårt.;)

ser dig i ögonen -  kyss mig.

kyss på kinden -  Han vill vara mer än vän.

Leker med ditt hår -  Han vill inte lämna dig.

Har händerna runt din midja-  Han älskar dej så mycket så han inte vill låta dej gå.


Jag hoppas på allt me dig, förutom "kyss på öronen" (om listan nu stämmer)...
Längtar verkligen till den 27/5 då jag äntligen får träffa dig !
Känner pirret och fjärilarna i magen redan nu (A)
Puss puss påre sötnos <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0