Everything I do, I do for you



Idag borde jag vara lite stolt över mig själv, när det gäller att gå upp kl.6 för att dra till gymmet när man egentlgien e ledig från skolan :) eller ah egentligen e man ju inte ett dugg ledig tanke på att man har världens tenta imorgon.... -.-'
Men iaf åkte å släppte av pappa på Scania innan jag drog till gymmet.
från kl.7-7.45 skulle jag vara med på ett Zumba pass.
Kul, men inte lite jämfört med zumban på Axa Sportcenter.
Gymmade sedan till kl.10 då man tog bilen hem igen för att hoppa in i en varm dusch som abra stod å väntade på mig ^^
Därefter blev det anatomi plugg .... igen :(
Dock gick det inte riktigt som man hade tänkt sig - somnade med boken för ansiktet xD
Tror inte att träningen hjälpte så jätte mycket, haha.
Väcktes av att mamma ropade att vi blev tvungna att åka till mina kusiner (halv 3) ^^
så mycket pluggande blev de... nu när man verkligen behöver ta vara på den tiden... suck
Hos kusinerna blev vi bjudna på fika (mackor, kladdkaka, småkakor å glass) - jätte gott.
Åkte sedan hem för att plugga, medan mamma å pappa åkte in på basket.
Har inte blivit så jätte mycket pluggande sen jag kom hem heller, fattar inte att de ska vara så jävla svårt att bara sätta dig med böckerna å läsa!
Jag orkar helt ärligt inte :(
Kroppen e helt slut...

De bästa idag e iaf att RESAN TILL ANTON E BOKAD Å KLAR :D
Åker imorgon kl.15.29 ifrån Södertälje syd, precis som vanligt , å anländer till Falköping kl.18 :))
Snacka om att jag LÄNGTAR!!!! :')
Saknar honom sååååååå <3
Å de som e ett + e att jag får stanna en natt längre (måndag morgon istället för söndag kl.17.30) :D
Börjar nämnligen skolan inte förrän halv 1, dock måste jag åka kl.7 eftersom han börjar jobba då :/
Men de e de värt!!! :)
Som sagt, längtar!!
Kmr bli en amazing helg med en helt underbar kille <3




<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0