Halsen e inge vidare, får bara inte bli liggandes nu...



Måndag 21/11: Gick upp 6.20 för att dra iväg till gymmet, trots att jag inte började förrän 12.30. Crazy, I know...
Dock så kände jag att halsen hade blivit ännu sämre å kände mig inte ett dugg taggad för träning... Mamma å pappa stoppade mig, å sa att jag skulle krypa ner bredvid mamma i pappas säng isället, å somna om. IVlket jag tillslut gjorde. Väcktes återigen sen kl.10. GUUUUD SÅ SKÖÖÖÖNT E VA ATT SOMNA OM!!!
Men kändes lite så här barnaktigt att lägga sig i pappas säng bredvid mamma, haha (A)
Fick sedan skjuts av mamma halv 11 för att jag skulle hinna med 57 tåget ifrån Östertälje. När jag kom till skolan hade vi teorilektion hela eftermiddagen å slutade strax innan 15 tiden. Skönt med kort dag !
Begav mig sedan hemåt å fortsatte med pluggandet till kl.20 så "Ensam mamma söker" började, å kollade sedan på "Mitt stora feta syrianska bröllop" innan jag gjorde iordning mig för sängen.
Beslöt mig sedan för att ringa Anton, trots att rösten sa ifrån :)
Snacka om att jag verkligen saknar hans röst, hans skratt, hans närhet å hela honom :'( Går itne att förklara hur mina känslor e när jag inte har honom nära... Allting känns så himla tomt å ensamt :'(
Ingen rolig känsla... Vill inget hellre än att ha honom här, eller jag vara hos honom, få vara honom nära å känna mig älskad/omtyckt för den jag e :)   Kändes väldigt skönt å avslappnande att få prata med honom, mår så bra av att bara höra hans röst, det behöver inte vara något speciellt som vi pratar om, utan bara att få höra hans underbara röst å hans skratt ! saknar det verkligen<3
Saknar hea honom som sagt, men framför allt hans varma armar runt mig oavsett om jag fryser eller inte, hans andetag å hans hjärtslag :) finns inga känslor/ord som beskriver hur jag känner mig inombords när jag e med honom eller pratar med honom, de e obeskrivligt :)
Längtar tills vi träffas igen! Hoppas verkligen på att de blir snart igen <3

Tisdag 22/11: Idag kändes det väldigt tugnt att stiga ur sängen... Kändes jätte jobbigt verkligen trts att vi började en halvtimme senare idag :( Gjorde i ordning mig å tog bilen till Östertälje å därefter började min resa till skolan.
Vi hade teorilektioner hela dagen idag, gick igenom det allra sista inför tentan nästa fredag...
Ser itne fram emot den om jag ska vara riktigt ärlig... Men men vi får se hru det går...
har även prakktiskt prov dagen innan (torsdagen) som jag e ännu mer orolig för... SUCK ...
Begav mig sedan hemåt å satte mig med läxböckerna å musik.
Tog det rätt lugnt när jag kom hem trots att anatomi böckerna låg framför mig hela tiden. Har även hunnit med att sitta här å skrivit nga inlägg å samtidigt kollat facebook å lite andra grejer.
har hunnit med en hel del, även om jag bara skulle ha engagerat mig med böckerna eftersom att det trots allt snart e tentadags... IGEN...
Snart blir det även att lägga sig i sängen å sova, för känner mig väldigt sliten fortfarande å halsen e inte den bästa, ska dock träna imorgon ändå, för jag klarar mig inte utan träning! Får ta det relativt lugnt så att det inte blir värre... Har verkligen inte råd med att bli sjuk... Verkligen inte...
Men ska nog fixa mig för sängen nu, så får vi se om jag ringer Anton ikväll igen, annars blir det imorgon :)
Saknar honom extremt å de borde ni förstå vid det här laget (A) haha !

puss på er ! <3


Lite roligt måste man ha på sina teorilektioner ^^
Hahaha tack Martin (läraren) för att du gav oss alla studenter ett gott skratt!

(Definition på tävlingsinstinkt hos barn:
En fyraåring sitter på toaletten och ropar till sin pappa "pappa kan du ta tid på mig när jag bajsar och se om jag är bäst i världen"
Samtidigt står hans lillasyster, 1,5 år, utanför och ropar "Heja Hampus Heja Hampus" )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0