I´m not the perfect girl, but I´m myself


Dåligt med inlägg.. I know, men har ärligt haft fullt upp å inte orkat skriva.
Har heller knappt suttit vid datorn, utan har varit inne mest på mobilen där det inte går att blogga...
Sry...



Sammanfattning om vad som har hänt den senaste tiden;

Fredag 11/11: Tog ur hårförlängningen som jag skrev i det senaste inlägget...
GUUUUUUD VA KORT DE BLEV jämfört med innan :'(
Usch I don´t like it...
Men får leva med mitt korta hår tills nästa år någon gång då jag kommer sätta i förlängningen igen :)
Känns mer naturligt att ha långt hår, dock kommer jag aldrig få uppleva att mitt riktiga hår blir så långt, för det slutar växa efter en viss längd... :(
men men vad ska man göra...
Mycket plugg blev det oxå...

Lördag 12/11: Jobbade mellan 12-16. Skulle egentligen ha slutat kl.15 men fick jobba Karins sista timme. Jag klaga inte, fick betalt för 2 tim extra så :)
Tog det lugnt hemma med min underbara familj hela kvällen, om jag minns rätt + väldigt mycket pluggande för min del tyvärr...


Söndag 13/11: Kollade på basketmatch med mamma, innan pappa å Emil hämtade oss för att åka hem till mormor å morfar för att äta middag där. Mycket trevligt! Dock blev det väldigt mycket plugg för min del eftersom jag skulle ha omtenta i Anatomi A på måndagen (morgondagen). Hjärnan höll på å sprängas kändes de som, + att jag hade väldigt svårt å koncentrera mig pga. lite andra saker....
Satt även å pratade lite med Bella, som fick mig på lite bättre humör<3
Somnade tidigt tanke på att jag skulle orka upp å ha prov...

Måndag 14/11: Omtenta dag som sagt... Var väldigt nervös för att se om jag verkligen hade läst på tillräckligt, men det kändes rätt bra under provtiden, men efteråt kändes det lite sämre/osäkrare eftersom alla började prata om hur man hade svarat osv. vilket gjorde att man blev osäker själv om man hade svarat olikt de andra. Inte bra å tänka så egentligen men ah, vad skulle man göra...
Åkte Odenplan för att sätta sig på Stadsbiblioteket tillsammans med ida som även hon hade gjort provet, för att plugga lite inför kommande prov. Åkte sedan tillbaka till skolan för att ha palpationslektion (igentagning). Slutade kl.18.15 och kom inte hem förrän´kvart i 8 någonting - riktigt lång dag! Tog det väldigt lugnt hemma tillsammans med familjen å kollade på tv, för att sedan lägga sig relativt tidigt.

Tisdag 15/11: BARA PLUGG !!!

Onsdag 16/11: Slutade skolan vid 11.15. Drog till gymmet direkt efter. Gymmade i 3,5 timme (mer än vad jag egentligen hade tänkt, men ah), tillsammans med brorsan. Snacka om att träningsvärken kommer komma efter denna tärning. Åkte hem å tog det lugnt framför tv:n och pluggböckerna. Somnade relativt tidigt med anton i mina tankar <3

Torsdag 17/11: Gymmade på morgonen innan skolan i 3 tim. Va i skolan till kl.5.15 någonting å begav mig sedan hemåt. Niclas frågade om jag skulle hänga med å gymma, ivlket jag tillsist gjorde. Gymmade i 1,5 tim eller ngt sånt. Gissa om han tog död på mina armar å bröstmuskler, haha! Snyggt jobbat Roots! Skön känsla efteråt iaf. Skjutsade sedan hem honom å satte mig ner med anatomi böckerna efter att ha tagit en lång varm dusch. Somnade rätt fort den kvällen efter 2 st gympass under dagen.


Fredag 18/11: Efter skolan åkte jag hem tillsammans med pappa å Madde. Hennes pappa hade fixat hockey biljetter till henne, mig, Emil och Maria (klasskompis till dem) + 2st till. Drog hem till oss för att äta, innan jag skulle köra in oss till matchen. Matchen va inte den bästa SSK hade spelat och det var ingen direkt fart på planen (inte heller på läktaren - riktigt tråkigt!). Det blev 3p trots den dåliga insatsen, vilket ändå var huvudsaken. Skjutsade hem Maria, Janina å Ida (?) innan jag körde hem oss andra till oss. Madde skulle sova över hos oss. Direkt när vi kom hem, kollade jag å Madde på idol inspelningen som pappa hade varit snäll å spelat in till oss eftersom vi var på hockeyn. Kollade lite snabbt för att se vilka vi tyckte gjorde bra framträdanden, innan det var dags för utröstningen. Tyvärr åkte Maddes favorit ut, Amanda P.
Vi gick sedan upp för att fixa i ordning bäddsoffan som Madde skulle sova på, å somnade väldigt snabbt för att vara oss tycker jag. Klockan hann inte bli mer än 23.30 någonting som mest.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0