Måste verkligen skärpa mig... Seriöst


Går var jag ledig ifrån skolan - riktigt skönt !
Många tänker nog "SOVMORGON", men för min del var det att vara på gymmet kl.7 för att vara med på ett Zumba pass. Det skulle bidra med energi å ork för att klara av en hel dag pluggande.
Kände mig pigg när jag kom hem å hade duschat (kl.9).
MEN när jag väl satte mig vid skrivbordet å hade tagit fram böckerna var det mer "fan, jag orkar verkligen inte" !
SÅ jag la mig ner på skrivbordet för att vila ögonen lite bara.
Vaknade till att mamma ropade att han skulle åka till jobbet (halv 10).
Jag började läsa lite för att verkligen komma in i pluggandet, men som sagt jag orkade inte å de märktes nog väldigt tydligt, för jag somnade sittandes i skrivbordsstolen å vaknade till att huvudet nickade till rätt rejält 1 tim senare.
Jag la mig i sängen en stund för att BARA vila, för att sedan sätta mig med läxböckerna.
Jo tjena tjejen!!
Jag vaknade upp halv 2 av att mamma ringde å frågade hur pluggandet gick å om jag hade ätit ngt... Det var abra å ljuga till med ngt, kan ju inte direkt säga att jag har sovit sen hon åkte :S
Somnade om när vi väl lagt på - asså seriöst!!!! :O
Vaknade upp kvart över 2 av att alarmet ringde (som jag hade satt på för jag visste att jag skulle somna) å kände då att jag blev tvungen att plugga för skulle sedan bege mig till gymmet igen kl.15.15 för att träna med brorsan, men som sagt; det blev inge plugg... utan satte mig framför tv:n fram till att jag skulle byta om å åka till Gröndal -.-'
Asså de e sjukt att vara så trött :o
Träningen gick dock bättre än jag trott - uppvärmning (löping på löppband) i 45 min, sen övningar på golvet (sit-ups, ben/kn'/lår övningar, rumpövningar osv) å sedan styrka.
När brorsan kom runt 4 var det bara att börja om med "golvövningarna" å styrkepasset, för de va egentligen för honom jag hade kommit till gymmet (lovat mamma att hjälpa honom med träningen).
Gick väldigt bra tycker jag.
Träffade även Niclas å hans polare Anton precis innan jag skulle dra hem. Riktigt kul!
När vi väl kom hem blev det inte så jätte mkt plugg då heller, men lite iaf :)
Bättre än ingenting iaf... dock inte bra!

När familjen kom hem var det att äta lite smått å kolla på Robinsson finalen - HELT RÄTT PERSON SOM VANN!!!!
HEJA MATS KEMI!!! :D
Hade tänkt å ringa Anton direkt efter hockeykväll å sportnytt, men kunde knappt hålla ögonen öppna så de va lika bra å skicka ett godnatt sms å sedan lägga sig eftersom jag skulle upp kvart i 6 dagen efter (idag)...
Pratade med honom i onsdag i över 1 tim så det gjorde inget :)
Kollade på en video från när jag va hos honom för 2:a gången i mitt liv, saknar verkligen den rösten, det utseendet, det skrattet, det fina leendet, de varma kramarna å mjuka läpparna, men framför allt så saknar jag Anton som person, hela hans utstrålning å omtänksamhet :)
I really love him, and you know it ! <3


Grattis Mats till Robinsson- titeln, den e du värd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0