Sammanfattning om vad som hänt sen min födelsedag fortsätter...


Fre 28/10: Gymmade innan skolan, började halv 1. Efter skolan åkte jag med pappa å handlade. När jag väl kom hem var det bara att sätta sig med anatomi böckerna tills klockan blev 18.15 någonting då jag skulle åka å hämta upp Edith :) Vi skulle åka upp till Heron City för att äta å sedan gå på bio, för att fira mig i efterskott :) Vi såg filmen "Crazy, Stupid & Love".  Hahaha filmens titel beskrev verkligen hur filmen va, helt crazy xD
Tack Edith för en helt underbar kväll, det måste vi göra om oftare !  Har saknat de :o
Love you <3

Gammal bild, typ 2 år sedan eller ngt sånt ^^



Lör 29/10: Jobbade från 12-15, väldigt lugnt. Väntade på mamma tills hon skulle sluta å åkte sedan hem. Hann nästan bara hem, plugga liten stund å slänga i mig maten innan jag skulle hämta upp Niclas, Jocke å Tim. Skulle skjutsa in dom till en som heter Pontus, där de skulle ha förkrök, innan de skulle till Flickskolan å The Strip på Halloween fest :)
När vi kom till Pontus träffade vi även en som heter Anton - Mycket snäll. De började med sitt förkrök å suplekar, väldigt kul å kolla på :P Sedan kom Pontus tjej Michaela å hennes tvilling syrra Jessica, hennes kille Rasmus å en som heter Linnéa :)   Alla var mycket trevliga. Hade jätte kul tsm, trots att jag inte drack ngt, fick inte dricka ngt eftersom jag skulle hem sedan å åka in å hämta Niclas å dom igen sen :P
Alla var jätte snygga i deras utklädnader (bild kmr sen), haha :)
Skjutsade sedan ner Pontus, Linnéa, Tim å Anton till The Strip (de andra valde att gå).
Åkte hem å satt med mamma å Emil en stund, pappa var på 25 - års middag med jobbet (alla de som har jobbat på scania i 25 år skulle träffas å äta, å få en guldklocka eller ngt sånt som ett tack typ), innan jag gick å la mig 1,5 timme innan jag skulle upp igen.
Niclas ringde vid 02.20, så de va då bara å sätta sig i bilen å åka in. När jag kom till stationen va de bara Niclas å Pontus som kom, inte Tim eller Jocke som jag oxå skulle hämta. De visades ha åkt hem med 2 bussen ^^
Skjutsade hem Pontus å därefter Niclas :)  De båda va rätt pådragna av alkoholen, men jätte snälla å trötta :)
När jag kom hem ringde mobilen, hallå vem ringer kl.03 på natten??
jo ANTON!!!! :D:D
Blev så glad !! <3
Låg å pratade med honom i nästan 40 min, dock blev samtalet inte de bästa kanke (orkar inte gå in på detaljer)...
Somnade nästan på en gång när vi lagt på <3
Snacka om att han e SAKNAD!!!


Från vänster: Anton, Rasmus, Michaela, Jessica, Pontus å Niclas :D
Jocke, Linnéa å Tim va inte me på bilden!




Sön 30/10: Blev plugg hela dahgen, knarka anatomi.... :(
Så himla jobbigt... Känns som om man bara läser å läser å läser, men INGENTING fastnar... Seriöst jag kan ingenting, kul på tentan på fredag... OMTENTA ROPAR HEJ!!
Dagen var inte den roligaste...
Kvällen blev däremot MKT MKT MKT MKT bättre :D låg å skrev med Anton via fb på mobilen, hur söööööt som helst :D han ångrade allt han hade sagt i lördags, å frågade om jag ville komma på fredag efter skolan å stanna hela helgen :D hallå, inte så svårt å gissa vad jag svarade (A)  Fick t.o.m. stanna fram till måndags morgon (börjar inte förrän halv 1) :D   WOOHOO HAPPY GIRL EVER!!! <3
Han va hur söt, gullig, underbar å hur fin som helst under hela samtalet, i really love him <3
Sekundrarna blev till minutrar å minutrarna blev till timmar (A)
Låg å snackade om vad som helst å hur mycket vi ville ha varandra vid ens sida :)
Efter 1,5 timme bröts samtalet så jag ringde upp igen. Vi snackade ytterligare 1 timme till ungefär (A)
Vi la på runt kvart över 3 på natten men jag kunde inte somna förrän närmare 4... behöver inte gå in på varför men hade min anledning...
Kul att man skulle upp halv 6 å dra till skolan... :(
Men allt för Anton säger jag bara <3 GUUUUUUD vad dessa 2,5timmarna bara rann iväg när vi pratade, har saknat de så himla mycket<3 saknar både hans röst, hans värmande ord, den retande Anton, den helt underbara å fantastiska killen osm jag äntligen fick prata med igen <3 Saknat/saknar hela honom, går inte å beskriva min saknad, varken med ord elller med känslor <3 Tack för att du finns <3


<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0