Sammanfattning om vad som hänt sen min födelsedag


JÄTTE LEDSEN FÖR DETTA DÅLIGA BLOGGANDE!!!

Har ärligt inte suttit vid datan på evigheter, utan varit inne på mobilen för det mesta
och bloggandet via mobilen funkerar inte så jätte bra så jag har skippat de.
Här kmr en uppdatering om vad jag gjort den min 19-åriga dag:

Fre 21/10: Skola som vanligt, slutade tidigt. På kvällen kom släkten för att fira mig i efterskott. Hade väldigt trevligt och det bjöds på väldigt god mat som mamma hade varit så duktig att laga. Niclas å Filip kom även en stund :) mycket prat å driv blev de mellan oss tre, alltid lika kul. Helt underbara polare :)
Tack för alla fina presenter oxå! Tror att de här va allt:
* Presentkort på ikea
* Presentkort på MQ
* Presentkort på H&M
* Kokbok - Den nakna kocken ^^
* Pengar från 4 olika personer
* Massa blommor, en ros ifrån Niclas :) väldigt snällt

Lör 22/10:
Skulle ha jobbat men kände paniken över skolan komma så ringde å sjukanmälde mig (men de e inget som behöver komma ut till chefen ^^). Satt å pluggade hela dagen, från att jag vaknade tills jag skulle skjutsa Filip å Calle in till The Strip (krog). Snäll som jag e :)

Sön 23/10: Plugg å basketmatch tittande.

Mån 24/10: Omtenta på fysologi A (histologi, biokemi å cellbiologi).... Surt eftersom man bara va 2p ifrån godkänt typ, men men vad skulle man göra. Provet va mycket svårare än de första :o men kändes ändå betydligt bättre så vi får se hur resultatet blir sen.
Blev ännu mer plugg sen när jag kom hem.

Ons å tors 26-27/10: Skola + basketmatch tittande tillsammans med Madde å mamma. Mycket trevligt å väldigt jämna matcher. Ena dagen var det herrlaget å andra dagen damlaget. Blev vinst för båda Södertälje lagen! :)


Resten av dagarna kommer i nästa inlägg, blir annars för långt å ingen orkar läsa ^^



19- åriga dagen :)


19- åriga dagen :)


Fick mössan, halsduken (av brorsan) å Jackan (mamma å pappa) :)


Glad tjäj som fick en massage bänk, nu kan jag börja massera på riktigt :D
(19-års dagen fortfarade)


Gunilla, Micke å Lucas kom först till släktfirandet :)


Fam. Hägglund :)


Jag å Petra :)


Jag, Filip, Niclas (haha vilken blick) å Petra :)


Mammas goda tårta :D


Tack för ett underbart firande :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0