Avundsjuk...? Nej inte det minsta...


Idag började jag inte skolan förrän 12.30- JÄVLIGT SKÖÖÖÖÖNT att man kunde sova till halv 10 efter lördagens utgång !
Har ärligt itne återhämtat mig från den kvällen/natten ! haha
Men de va helt klart värt de!  <3

Begav mig till skolan för att ha palpationslektion, igentagning för de som hade missat + att man kunde träna inför palpationsprovet på torsdag som jag ärligt hade velat skippat... -.-'
Palperade på/med Petter som jag ska göra provet på, så de va bäst att träna på honom så man hittar alla strukturerna som kan komma på torsdag.
Gick helt okej faktiskt... MED fuskkompendiumet, men utan kmr det aldrig att gå... -.-'
Shiiiiiiiiiit känns som om jag håller på å tappar motivationen... INTE OKEJ!!!!
Måste hitta den igen, för jag vill verkligen inte hoppa av skolan, för trivs så jävla bra men hur skulle man klara av en så pass tuff utbildning utan motivation?! De skulle aldrig funka... shiiiiit HELP ME!!!!
Tog halv 5 tåget hem från Sthlm (stannade kvar i skolan en stund efter att vi sluta) å ringde sedan Martin medan jag vänta på att 17.15 bussen skulle åka. Tänkte att de skulle va kul å träffa honom nykter! Har bara träffat honom i partysekvenser, lite annorlunda, men han e lika skön i vanligt tillstånd men ändå :)
Kändes lite fel å ringa på deras dörr för att träffa Martin, inte Niclas osm de annars brukar va..
Deras pappa öppna å värsta konversationen började (så himla kul) :

PAPPAN: Välkommen!
JAG: Tack!
PAPPAN: Hörru kom å hälsa nu (till niclas som satt i soffan å spela Fifa2012)
NICLAS: Va?
MAMMAN: Ja kom å hälsa, ge henne en kram
NICLAS: Va vem?
MAMMAN: Hallå du har främmande?!
PAPPAN: Sluta larva dig nu!
NICLAS: Jag väntar mig inge besök..
MAMMAN: Zandra e ju här
NICLAS: Jag visste inte att hon skulle komma
JAG: asså jag kom för att säga hejdå till honom (å peka på Martin som stod å skratta, för han visste ju anledningen till vf jag va där)
MAMMAN: Aha, haha. Men du va de inget Niclas!

haha snacka om att de va kul, skulle sett deras miner !
Jag å Martin bara stod å skratta medan Niclas såg ut som ett frågetecken å itne förstod vad hans päron menade.
haha!
Roligast idag !!
Satte mig i soffan vid Niclas å pratade lite med honom under tiden han spelade å Martin sprang runt å packade.
Efter ett tag så kunde han sätta sig ner i 10 min innan han skulle åka iväg. Vi satt å pratade lite allmänt innan han frågade om han skulle skjutsa mig någonstans eller om jag skulle stanna. Pappa hade ringt tidigare så de va bäst att åka hem.
Pratade hela resvägen hem (inte speciellt långt men ändå) å önskade honom inte en trevlig resa för han nämnde att de va 27grader varmt å stekande sol där nere just nu xD
sånt e inte okej ;) !!
Gav honom en hejdå kram å bad honom höra av sig när han å Hampus återvände till kalla Sverige om 3 månader eller något sånt!

Har sen 19 tiden bara suttit å dragit ut på pluggandet... dvs. jag har inte rört böckerna alls ! Asså fatta att jag inte har ngn motivation kvar alls! SLÅ MIG, SLÅ IN MOTIVATIONEN I MITT HUVUD! SERIÖST!!!!
Blir nog å lägga sig i sängen å läsa igenom allting 1 gång iaf innan man bör sova för att ta igen några av timmarna från i lördags.

Ha det bra så länge !
You´re in my thoughts all day! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0