Helt otrolig helg å avskedningsfest!


MIN HELG HAR VARIT J*VLIGT UNDERHÅLLANDE Å MINNESVÄRD:

Jobbade på lördagen kl.12-16.15, åkte upp till Täljehallen för att hämta mamma som va å kollade på baske; Kings-Örebro.
Åkte sedan hem för att jag skulle göra mig iordning för kvällen.
Det var nämnligen så att Niclas hade frågat(tjatat) i nga dagar att jag skulle hänga med ut i Sthlm, å efter ett tag så övertalade han mig. Det var tänkt så att jag skulle dra till The Strip med Edith först, men hon va sjuk, så jag ringde Madde men hon va fullbokad så tillslut blev det Sthlm ändå, för jag va taggad för utgång ! ^^
Niclas å Johan hämtade upp mig strax efter 7 någon gång, åkte till tälje för att de skulle äta å sedan hem till Johan för att lämna bilen samt bege oss hem till en som heter Pär (kompis till Martiin, Niclas brorsa) där vi skulle förkröka.
När vi kom dit märkte jag att jag va den enda tjejen :o
seriöst skulle jag ut å festa med 10 andra killar.. själv :o
Kanske låter som ett drömläge för flera tjejer men inte för mig som abra känner Niclas, å Martin lite genom just Niclas eftersom de e hans storebror, ngn tjej vill man iaf ha med!
Denna utgång hade MArtin å Hampus fixat pga att de flyttar till USA imorgon (tisdag) så de va som en anskedningsfest :) RIKTIGT KUL FAKTISKT!
Alla vart dragna innan vi ens kom till tåget ! haha
Tillslut kom det en tjej till, YEEEEEEES! :D
Hon va riktigt snäll å jätte söt faktiskt :)
Kom väldigt bra överens.
Fick hjälpa Martin till tåget så han inte skulle vingla iväg, haha så dragen va han.
ROLIGASTE TÅGRESAN EVER!!! hahahahah
Martin, Bill å Marcus (tror jag han hette) började sjunga så att hela tåget hörde å säkert 10 okända personer videofilmade allting xD The guys gick t.o.m. runt till de andra tågresande å frågade om de ville höra ngn speciell låt som de skulle sjunga ! hahaha asså seriöst ! Snacka om att de va påverkade av alkoholen rejält ! haha
De behövde även gå på toa så när vi va i flemmingsberg så ställde de sig i dörröppningen å pinka, å självklart så hann de inte klart så de fick försöka hålla sig till nästa station då de sprang ut till perrongen medan vi andra fick hålla uppe dörrarna, å vi höll så länge att tågchaffören började tuta XD XD hahahha snacka om att killarna hoppade till, eller ah vi alla gjorde de men framför allt de som skulle på toa, hahaha xD
Sedan fortsatte sångerna, skrattet, alla tokigheter osv! Gud, har aldrig haft så roligt någon gång på en tågresa upp till Sthlm, TACK!! haha
När vi väl kom till Sthlm blev jag tvungen att hjälpa Martin vidare till nattklubben N-Tourage, där MArtin å Hampus hade bokat bord å allting. DOCK kom vi inte in pga. att Bill å Martin va för fulla, så vi drog till Laroy istället vid Stureplan. De va lika roligt de!
Hela kvällen va fartfylld, underhållande å helt underbar! Vill gärna göra om de !
Blev att man dansade med båda bröderna Roots å de andra killarna + att man dansade mkt med Linnéa oxå :) Vi alla blev nog rätt dragna (jag minst) men vi hade så pass kul att de ändå inte blev för mkt !
Drog därifrån vid 02.40 tiden för att hinna med 3 tåget, som tydligen inte gick då (Martin va vid stationen redan för han hade dragit tidigare till ngt annat ställe), så vi fick vänta på nattbussen som gick 03.31 ifrån Sergelstorg å vi skulle inte komma till Södertälje förrän 04.40 någonting å självklart går de ingen buss förrän 6 tiden, så vi tänkte ta en taxi hem, jag å Niclas men mamma va så himla snäll att hon kom å hämtade oss vid 04.45 tiden,  trots att hon skulle upp å jobba vid 9 tiden eller ngt sånt !!!!!
Kom hem vid 5, men kunde självklart inte somna :o somnade inte förrän 06.30 någonting å pappa väckte mig vid 10 tiden någonting :O snacka om lite sömn... men gick inte upp förrän 1 tiden eller ngt sånt !
Plugga en stund inna nvi skulle till farmor å farfar å käka.
Satt å plugga, skissade lite, pratade med Mickis i säkert 1 tim å försökte nå Anton men nej...
Skrev även med Ellinor :)
Somnade väldigt snabbt ! <3

TACK FÖR EN GRYM UTGÅNG I LÖRDAGS!!!!
KMR SAKNA ER, MARTIN Å HAMPUS, NÄR DU NU FLYTTAR TILL USA!! :/



Hampus å Martin (ingen bild tagen igår)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0