Om jag kunde trolla, hade jag utan tvekan trollat hit dig


Blev inte så långt samtal med Anton igår, men det gjorde ingenting :)
Det enda jag egentligen ville, var att höra hans röst igen (A)
Blir så varm inombords å pulsen stiger av att bara nämna hans namn !
Svårt å förklara, men han e verkligen världens underbaraste å finaste person, finns ingen person som e så pass bra å söt som honom<3
I really love him :*

När alarmet ringde imorse kändes benen som bly, de ville knappt röra på sig å framför allt inte kliva upp ur den varma sängen. Usch !
Hoppa in i en varm dusch, innan man gjorde sig klar för skolan.
Dock var skoldagen inte speciellt lång vilket var väldigt sköööööönt !
Började 8.30 å slutade 11.10 ungefär, hade bara palpationslektioner (3x45min).
När jag väl kom hem kl.13 var det bara att slänga i sig lite föda för att sedan orka sätta sig med läxböckerna.
Däremellan blev det lite tv- tittande (one tree hill, cougar town, teen mom 2 å lite MTV), haha.
Dvs. inte så jätte mkt pluggande xD
Nu däremot blir de å slänga in detta inlägg å sedan knarka anatomi å försöka få in någonting i skallen.
Lite senare blir de å ringa Anton igen, hoppas på lite längre samtal å att vi båda inte e så jätte trötta :)
vet inte vad jag ska skriva mer just nu för tillfället, men GUD VAD JAG SAKNAR ANTON!!!!!! :'(<3

Chao Chao, see you later ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0