You´re like a drug for me, and I love it



Vaknade upp i lördags vid Antons sida runt halv 1 tiden.
Gick upp å tog det lugnt, jag hoppade in i duschen.
Anton drog till Victor (brorsan) å skulle bara vara borta i ca. 40 min eller ngt sånt, de bor typ 2 min ifrån varandra, så jag bah sure visst, jag klarar mig :P
Han messade 1 tim senare å meddelade att "de" kommer om 30 min å att jag klarar mig fint själv en liten stund till, okej då hinner jag plugga lite :P
haha dom där 30 minutrarna blev typ 1 tim, å totalt blev 40 min 2 timmar :P haha
Anton, Victor å deras polare Karim kom tillslut å vi hade det jätte trevligt hela eftermiddagen.
Joan å Andreas kom senare.
Närmare kvällen drog vi hem till Andreas, killarna satt å drack öl å spelade FIFA12 medan jag satt å hade de trevligt bredvid i soffan. Kvällen slutade med att det blev en hemma fest. Hur trevligt som helst!
Fick träffa många av deras polare som jag aldrig träffat förut. Alla va hur trevliga som helst även om alla va påverkade av alkohol... pratar om mig själv oxå, hehe ;)
Blev nog lite mer dickande för mig än vad jag hade tänkt mig xD
Jag som inte e van å dricka speciellt mycket behövde inte mkt för att bli lullig å små full, de snurrade runt i huvudet å kändes som om jag skulle ramla flera gånger, haha fett kul!
Anton va så söööööt hela kvällen, han tog hand om mig å såg till att jag inte fick i mig ngt mer att dricka :) haha tkr de e väldigt gulligt av honom !
Kom jätte bra överens med dom alla, Tack för en helt underbar kväll å för att jag fick träffa så pass många nya fina personer! <3
Drog hem till Anton sen vid 12 tiden eller ngt sånt å chillade.
Somnade någorlunda tidigt i varandras famn, för att vara vi :) <3

Söndagen vaknade man upp i Antons famn, så mysigt :)
Gick upp å fixade i ordning oss lite innan vi drog hem till Victor för att chilla.
Karim var fortfarande där, men skulle tillbaka till Norge runt 15 tiden.
Väldigt kul å träffa honom, jätte schyst verkligen :)
Drog hem till Anton igen tillsammans med Tim, efter att vi hade varit på Ica å handlat.
Ble att jag fick göra maten ^^
Tillbringade nästan annars hela dagen hemma hos Anton med Tim å Joan, Victor kom en stund senare runt 17 tiden någonting. Killarna spelade FIFA12 å jag log i sängen å tog de lugnt. Kände mig lite nere å hängig... inte kul tänke för på att jag va hos Anton å hade velat varit me honom istället för att ligga utmattad i sängen medan de andra skratta å ade de trevligt i vardagsrummet :(
Tror att det hade med att jag fick i mig lite för mycket igår, att reaktionen kom senare (va inte alls bakis när jag vakna men att reaktionen kom på kvällen istället). Tur att Anton såg till att det inte blev så mkt mer alkohol för mig på kvällen, vette fan hur de hade blivit då <3
Anton va så söt, han kom in flera gånger i rummet å fråga hur jag mådde osv Väldigt gulligt av honom att han verkligen brydde sig om mig istället för att bara umgås med polarna. Även dom kom in å undra om jag sov å hur jag mådde :)
Blev inte så jätte lång tid som jag å Anton va ensamma, för senare på kvällen kom Tim tillbaka med sin tjej, Ellinor :) Vi skulle ha filmkväll.
Väldigt mysigt, men en sjuk film :P
Den va faktiskt bra, men bra sjuk oxå, haha.
"Mother´s Day" hette filmen.
Därefter fick jag å Anton våran tid för oss själva innan vi skulle lägga oss.
Var lycklig att jag fick stanna ytterligare en natt hos Anton, så jag fick en extra natt med världens underbaraste person <3
Vi hade de svårt å sova på kvällen/natten å somnade säkert inte förrän närmare 2 tiden å han skulle till jobbet 6.40 å jag skulle med 7.11 tåget.
Men kunde tillslut somna, liggandes i varandras famn, så mysigt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0