Då e de bara 1 år kvar till systemet!!! :D


DÅ BLEV MAN 19 ÅR IDAG DÅ!!!!! :D
fan va nice, fast det känns inte som att jag fyller idag, kan bero på flera anledningar:

* Fick ingen frukost på sängen som jag brukar
* Inga gratulationer från familjen på morgonen, förutom pappa innan jag skulle åka till jobbet
* Huset stod tomt när jag gick upp, kl.9.50
* Ledig ifrån skolan
* Drog på mig träningskläderna å tog bussen till gymmet i 2,5 tim
* Ensam hemma, tom villa
* Pluggat hela dagen
* Resten av familjen kommer inte hem förrän ikväll någon gång runt 19 tiden

Kul födelsedag man kommer ha, har haft...
Känns ärligt som en helt vanlig studiedag med träning och plugg.
Ingen speciell dag lixom..
Förutom att man har fått över 120 gratulationer på fb från vännerna :)
TACK FÖR DOM!!!
+ ngt som va väldigt kul/trevligt var att min barndomsvän som har flyttat ner till Lund ringdeå grattade mig :D Tack Malin! Love you! du e så himla saknad!!
Ser fram emot när du kommer hem över vintern, då man får träffa dig igen! <3

När familjen kommer hem blir det att dom firar mig med god mat, sällskap å troligtvis lite presenter :)
Det känns som sagt som en vanlig dag men betydligt bättre slut på dagen/kvällen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0