En liten sak, kan göra så mkt


Skolan gick relativt snabbt idag, vilket jag tyckte va grymt skönt
eftersom vi ändå hade heldag med bara anatomi.
Känns även väldigt skönt att man faktiskt lär sig någonting på lektionerna trots att det är så pass mycket å så mycket nya ord/strukturer/namn osv :)
Tog sällskap med Karianne till T-centralen å fortsatte vidare tillsödertälje hamn där pappa skulle hämta upp mig.
Vi åkte sedan till Gröndal, Scanias hälsocenter, för att fixa mig ett gymkort :)
300kr för ett helt år - ingen kostnad alls!
När vi väl kom hem satte jag mig, tro det eller ej, faktiskt med pluggböckerna i säkert 1,5 tim :D
Lite stolt över mig själv ! haha
Sen att jag fastnade framför datan ändå efter ett tag men de e en annan femma haha.
Har även hunnit fixat helt nya låtar på min ipod - va på tiden !
Snackade även lite med Anton på fb :)
Alltid lika trevligt/underbart!

Nu, eller alldeles strax, blir de å krya ner till kojs å försöka ta igen lite sovtimmar.
Har även sov morgon imorgon, fett skönt :D
Börjar halv 1 men måste ändå gå hemifrån 10.20, lite surt... -.-'
Men men ska ner å fixa iordning mig till sängen, kanske slänger in ngt inlägg till innan, de får vi se :)

Puss å kram på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0