Fattar inte att de ska vara så svårt att lära sig ngt nytt...



Idag har man inte gjort så jätte mkt.
Fick skjuts av pappa som vanligt, hade anatomi EXAKT hela dagen, fm & em.
Rätt jobbigt å få in nya latinska namn HELA tiden, men de e de man ska jobba med så de e bara å börja redan nu å försöka lära sig dom, eller man måste lära sig dom ^^
Åkte sedan hem med 15.42 tåget.
Åt ngt litet å satte mig sedan med skolböckerna, tro det eller ej xD
Men fastnade sedan här 1,5 tim senare, haha.
Måste snart sätta mig med böckerna igen, iaf renskriva klart allting så e de bara å börja läsa på "riktigt" sen!
Men de e ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mkt :'(
haha orkar inte, men måste verkligen!!
Fryser gör jag oxå :o :o
Suck...

Nä men va fan, nu låter de bara som om jag tjatar å gnäller på allting,
kanske bäst å sätta sig vid böckerna trots allt så man kan ta ut sin irritation, surhet å sitt gnällande på böckerna å alla latinska namn istället xD haha
Vi hörs kanske senare !

puss å kram så länge <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0