Man ska aldrig ge upp förrän domaren blåser av matchen oavsett vad ställningen är !


Hmm....
Behöver kanske inte skriva så mkt om att det ännu en gång har varit dåligt med att uppdatera bloggen å cad anledningarna har varit för det börjar bli rätt uttjatande... -.-'
Men men skit samma...

Matchen slutade inte riktigt som vi hade önskat, första förlusten som jag varit med på.
Tkr ändå att vi kämpade på bra !
Vi tar hem sista matchen på torsdag istället!
I fredags blev det bara att jag tog det lugnt. Började skolan halv 1 (palpation) och slutade vid 15.15.
Väldigt slappt tkr jag, dock jävligt trött utan anledning...

I lördags var det dags för att jobba, denna denna dag tillsammans med morsan min, Karin, Johan & deras troligtvis nya chef (ingen aning om namnet xD).
Jobbade bara 3 tim så de va väldigt skönt. Tog bilnyckeln från mamma å gick för att hämta bilen.
Åkte runt själv med högmusik tills jag skulle hämta up mamma som slutade 16.
Hade velat gått på SSK matchen men det fick bli en annan gång.
Åkte hem å pluggade lite innan vi begav oss till kusinerna för att äta middag.
Fick även förfrågan av Niclas om jag kunde vara deras chaffis, vilket jag inte hade ngt emot (satt ju ändå bara å plugga).
Hämtade upp Filip, Calle å Mattias hemma hos Calle, körde hem till Filip för att han skullle hämta sin dricka samtidigt som jag släppte av Mattias som inte skulle med ut. Körde sedan hem till Niclas som öppnade dörren i kallingar ^^
Begav oss sedan hem till Pontus, där förkröket skulle vara. Körde sedan hem till kusinerna igen för att fortsätta det roliga pluggandet... -.-'
Åkte därifrån vid halv 1 å skulle sätta alarm på halv 2 å kvart i 2 för att vakna till tills jag skulle hämta mina älskade vänner i Södertälje igen. Snacka om att jag va seg när jag satte mig i bilen.
Självklart dröjde det säkert 20 min innan Niclas å Filip kom, men vart va Calle någonstans? BORTA!!
Kul att en av de jag skulle skjutsa hem va någon annanstans.
Stod sedan å pratade med Pontus å nga av deras polare innan Jocke ringde.
Hämtade upp honom vid pressbyrån å skulle precis åka å leta efter Calle när han plötsligt kom bakom pressbyrån. Kul; jag å 4 skit fulla killar i bilen å skyhög musik, kunde inte bli roligare xD
Ni skulle bara ha sett dem, haha!
Lämnade sedan av dem en efter en å fick sedan 300kr av Filip när jag väl kom hem (min granne).
Somnade gott den natten/morgonen!
Skulle dock upp av alarmet kl.8 (kom hem vid halv 4 någonting).

Igår (söndag) skulle jag som sagt upp kl.8 för att åka med mamma in å jobba.
Snacka om att jag va riktigt seg/trött men de va mamma inte märke till som tur va! :o
Jobbade fram till 14, å begav mig sedan direkt till Nykvarn där vi skulle ha sista matchen för i år.
Den kunde inte börja bättre...
Underläge med 3-0 efter säkert 25 min spel. Men vi kom igen å vann tillslut med knapp marginal, med 4-3 :D
Grym upphämtning tjejer!! <3
Begav oss sedan hem till tränaren för att ha grillfest, avslutning.
Mycket trevligt!!
Somnade nästan på en gång när jag ävl lagt mig i sängen å lite fb-snack med Anton <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0