Åter igen har man det gamla mobil numret - ÄNTLIGEN!!

Rihanna - California King Bed

Idag åkte jag å pappa för att kolla / (köpa) en ny mobil till mig,
eftersom jag var så klantig å tappade den gamla i sthlm -.-'
Åkte först in till Södertälje för att kolla på elgiganten därefter blev det att åka
upp till Sthlm (netonnet) eftersom den modellen vi hade tittat på var slut.
Tillslut blev det en HTC Sensation :)
En liknande jag hade förut men av den nyare modellen.
Riktigt nöjd med köpet trots att jag inte ens har haft den en dag ^^
Bjöd pappa på mat (McDonalds) på hemvägen eftersom han hade varit så snäll å
köpt alla tillbehör (mobilfodral, ett sånt där extra skydd för skärmen samt stått å så va det ngt mer.
När vi väl kom hem var det bara att sätta sig här framför datan å börja
lägga in låtar å sånt i mobilen, samt föra över de mobilnummer jag hade sparat på datan.
Som sagt, de e en riktigt bra mobil ! :)

Nu ikväll blev det att familjen tittade på den nya humorserien med Robert Gustavsson "gustavsson 3 trappor".
Därefter så fastnade jag här framför datorn igen.
Blir nog snart å lägga sig, rätt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0