INSKRIVNINGSFEST + UTGÅNG i Shlm med klassen!! :D


Sitter nu vid datan å försöker komma på om det är någonting jag har glömt till ikväll...
Fattar inte varför det ska vara så svårt att packa en liten övernattnings-& fest väska...
Alltid samma problem.. hmm...
Å jag måste lixom gå till tåget om 45 min så lite panik e de ju...

Men iaf snart blir det som sagt att ge sig iväg till tåget, ska till Sthlm för att möta upp Karianne på centralen å sedan åka hem till henne för att fixa i ordning oss till inskrivningsfesten som ett välkomnande till naprapathögskolan :)
Kmr bli riktigt trevligt å roligt!
Därefter blir det utgång hela klassen å skolan för att få ytterligare starkare sammanhållning :)
Kmr verligen bli en grym kväll/natt!
Blir sedan att jag övernattar hos Karianne eftesom Mathias inte skulle hinna till varken middagen eller utgången pga. jobb så kändes lite taskigt/elakt om han skulle komma till Tullinge station å hämta mig mitt i natten om han ändå inte ska ut lixom :) så jag slaggar i Sthlm istället :)
TACK KARIANNE FÖR DET!!! <3
Nu måste jag försöka komma på vad det är jag har glömt, jag vet att de e någonting ... -.-'
Vi hörs mer imorgon :D

Puss å kram alla läsare <3



Btw. Var taxi för första gången igår kväll, åt Niclas, Filip å Johan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0