Match igen å ännu mer pluggande


Har nu suttit å pluggat hela morgonen känns de som,
sen jag väcktes kl.10...
Känns bara som om jag pluggar i onödan, även om jag vet att de aldrig e så...
Men känslan uppkommer när man känner att man inte får in någonting av det man läser...
Hatar sådana tillfällen, speciellt när man har en skit stor/jobbig tenta framför sig!

Men men snart ska jag äta å bege mig till dagens match :)
Finns nog lite övrig tid innan jag tar bilen till Nykvarn så de blir nog lite mer pluggande innan dess,
samt efter matchen fram till att idol börjar kl.20.
Lycka till oss idag tjejer, MÅSTE ta poäng annars e risken väldigt stor att vi halkar ner i div 5 igen...
INTE KUUUUUUUUUUUUL!!!
Men men vi gör vårat bästa idag så får vi se hur långt det räcker.

Nu ropa pappa att maten e klar, så chao! :)
Hörs nog kanske senare ikväll oxå!

Puss & kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0