Tiden bara rinner iväg när man har roligt bortsätt från allt pluggande !


I söndags, för en vecka sedan hände det inte så jätte mkt, mer
än att jag blev tvungen att åka hem från Karianne vid 11 pga. att jag skulle'
hem till min match.
Matchen behöver vi inte prata om, ingen var taggad om man säger så å ah...

I måndags var skolan rätt lugn.
Vid halv 7 tiden drog jag å hämtade upp Mickis, vi skulle ut åka lite bil :D
Vi begav oss till Troosa (fråga inte varför).
Vette fan vart vi hamnade, långt inne i en skog haha.
Åkte sedan till Södertälje för Mickis ville ha kaffe + att det blev en varsin McFlurry, as gott! :)
Fortsatte våran lilla tripp å klockan hann bli 21 innan jag släppte av henne hemma hos sig :)
Kändes lite konstigt att sitta helt själv med en polare å bara köra utan att tänka på varken tiden eller vart man skulle, men det var riktigt skönt!!!
Måste vi göra om snart!
MISS AND LOVE YOU HONEY!! <3333

Kollar man på dagarna, tis-fre, så gjorde jag knappt någonting.
Gick i skolan, tog mig hem å fortsatte med allt plugg.
I torsdags hjälpte jag även Maria (en tjej i klassen) å hennes lag med att vinna en av deras matcher.
De hade inga spelare så hon frågade mig om jag kunde vara med, vilket jag gärna var :)
Kändes lite konstigt att spela i ett Korpen lag.
För det första så spelade de på en 7mannaplan/mål, matchtiden var bara 2x20 min å det var mixade lag (killar å tjejer blandade) :o
Men det var kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0