Oförglömlig kväll/natt !


Har varit rätt dålig med uppdateringen de senaste veckorna å jag e ledsen för det.
Känns som om jag bara skyller ifrån mig på massa annat men deet har faktiskt varit jävligt mkt i skolan
sen jag började på högkolan + att det har kommit massa annat i vägen så jag har glömt
bort bloggen lite till och från men jag lovar att jag ska förbättra mig!! :)

Insparkningsfesten i lördags var helt amazing !!!
Snacka om att den kvällen/natten kmr vara minnesvärd!
God mat, trevligt sällskap, bra drag å alla hade jävligt roligt!
+ att alla hade druckigt relativt mkt ! haha ! :D
I love you all!! <3
Kom hem till Karianne runt halv 4 på morgonen å gick direkt å la oss, skulle upp relativt tidigt pga. att jag skulle ta tåget hem å spela match!
Tack för att jag fick sova hos dig <3


Mer bilder från kvällen kmr i nästa inlägg  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0