Ytterligare en vecka har gått, snart e det julllov ^^


Blev tyvärr inget inlägg i onsdags, var nog lika bra det eftersom jag kände
en riktigt stor panik över pluggandet.
Ingenting fastnade hur mkt jag än tragglade... :/
Å tentan gick inge vidare heller i torsdags så den dagen kändes inte så jätte rolig...
Dock blev dagen bättre när jag spelade Korpen tsm med Maria (klasskompis) å hennes sköna lag :)
För det första blev det vinst med 3-2, för det andra gjorde jag ett av målen :)))
Kände mig lite stolt när de andra i "laget" klappade mig på ryggen å sa att det var ett grymt mål,
men lite tur hade jag nog eftersom jag inte fick någon bra träff å med vänster dojan oxå :P
men men alla mål räknas som sagt ! :)

Fredagen kändes bara onödig när det gällde skolan..
Det var tydligen naprapatins dag å alla studenter blev tvungna att vara i skolan = obligatoriskt.
Drog tidigare typ vid halv 12, tog sällskap med Mathias eftersom vi skulle åt samma håll.
När jag väl kom till södertälje messade mamma att jag blev tvungen att jobba (stadium).
Så jag slutade vid stängning, 19 tiden.
Kom hem strax innan 20 eftersom jag stod å pratade en stund med Sabina å hennes kille innan det var dags att ta bilen hem å titta på idol tsm med familjen.
Skönt å bara ta det lugnt en fredagskväll :)
Somnade relativt tidigt med Anton i tankarna <3
MISS YOU MORE THAN I CAN DESCRIBE! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0