You made my day

Lite om veckans händelser (som inte har varit speciellt mkt men ah...)

I måndags tillbringade man dagen i skolan precis som vanligt.
Anatomi lektioner exakt hela dagen.
Snacka om att man kmr bli galen på alla dessa latinska namn,
men som man självklart kmr få leva med resten av livet, för hoppningsvis,
eftersom jag har valt ett sånt yrke.
Drog sedan till Tälje för att möta upp brorsan å Madde, för att sedan dra iväg på SSK-Örebro matchen kl.19.
Gick å kollade lite på en bröllopspresent till mamma (pappas fick jag kolla på senare) medan jag väntade.
Tillslut hittade jag ngt som va riktigt fint å som mamma förhoppningsvis kmr älska!
Annars blir jag ledsen!!!! :(
Jag, Madde å Emil drog å åt på kebabhouse innan jag körde till Scaniarinken.
Träffade sedan Jesper, Jocke å Scania :D
Faaaaan va trevligt å roligt att äntligen få träffa dom irl ! :)
Jätte schysta verkligen!
Roligaste var nog när jag skulle leta efter Jesper (honom jag har kontakt med),
vi sprang runt å Madde fågade hur han såg ut, å jag sa: "leta efter en som e 1,90, jätte blont hår å....".
Precis när jag sa de så hade jag precis gått förbi honom å hans kompisar (jocke å Scania).
Kom lixom på de själv xD
Typiskt mig, men äh skit samma, stämningen vart på topp direkt me skratt pga de så :P
Var en jämn match, men blev tillslut vinst med 3-1 till SSK!! :D
Sov rätt bra den natten sedan.
Tisdags: MINNS FAN INTE VA JAG GJORDE DÅ!!!?!!?!?? :O :O
Igår (onsdag): började skolan halv 1 - jävligt skönt! Tyvärr blev jag tvungen att åka hemifrån 10.41 tåget trots allt....
Vi hade palpation - skulle känna å ta på varandra xD
Kul, vi blev tvungna att stå i bara underkläder å undersöka varandra från topp till tå hela eftermiddagen.
Kändes lite pinsamt eftersom vi va både killar å tjejer blandade i samma praktik sal.
Men men vi ska gå i samma klass i 4 år till så va fan ;D
Drog till gallerian med Karianne för att leta efter bröllopspresent till pappa.
Men först blev de att vi käkade pizza, aldrig fel ;)
Hittade tillslut ngt som skulle vara snyggt till pappa, men jag kan säga att jag e pank nu när
deras presenter e inhandlade, men det kmr vara värt de! hoppas jag....
Just i tisdags var jag så himla glad hela kvällen, å de berodde på att jag snackade med ANTON!!!!! :D:D:D:D
Gud vad glad jag blev!
Har inte varit så glad på säkert 1 månad eller ngt sånt.
Snacka om att jag saknar denna fina å helt underbara killen! <3
Somnade med ett stort leende på läpparna(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0