Man saknar mer här i världen än vad man innerst inne tror


Har egentligen ingenting roligt att berätta.  Ingenting speciellt har hänt idag, vilket inte är så jätte ovanligt när jag tänker efter...
Va i skolan precis som vanligt, 8.30-11.10. Åkte till Tälje för att börja jobba på Coop kl.13 tiden.
Medans jag väntade på tåget hem från Sthlm träffade jag Jennie :)
Vi snackade och skrattade hela resvägen från Sthllm till Köpmangatan i Tälje. Hade ärligt glömt bort hur roligt vi två har det tillsammans när vi har så här pass mycket att prata om. Saknat de väldigt mycket faktiskt!<3 Det gick väldigt bra att jobba idag, dock har jag inte lärt mig PLU numrena än å de kommer nog ta ett tag, men jaja kan inte förvänta mig alltför mycket andradagen på det nya jobbet ;D Jobbade tillsammans med Danne å Elias idag oxå ! Har inte gjort så jätte mycket sen jag kom hem. Ätit tacos och sedan följt Kings match på webben, men den gick ju som den gick... Stor förlust med 22p.. Då blir det en avgörande match på söndag, på hemma plan. Vem går till final, Södertälje Kings eller FL Basket? Finns bara ett enda lag; THE KINGS!!<3 Har nu kollat på Let´s och det blir väl inte så jätte mycket mer ikväll om jag känner mig själv. Ska upp och jobba imorgon på Stadium istället för Alexander, kl.11-15.30 och sedan direkt till Täljehallen för att se när Telge tar hem sitt andra SM guld i rad!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0