Att jobba tar verkligen krafterna ur en... Får dock tänka på cashen


Tors 5/4:
Jobbade på Scania Cup i Täljehallen mellan 8-18, tillsammans med Jonas. Riktigt kul!
Blev mycket tokigheter, skratt och missförstånd mellan oss och kunderna (basketspelarna från Finland, Danmark och Island - förstod ingenting om vad dom sa xD)! haha
Åkte sedan direkt till träningen, och därefter hem. Somnade tidigt den kvällen!
Vaknade av att mobilen ringde, 02.30... MARTIN!!!
Han undra, precis som i helgen, om jag hade lust å hämta honom å sedan sova över. Vilket jag kunde göra, snäll som jag e, samtidigt som jag tyckte att de skulle vara mysigt. Skulle dock upp å jobba kl.12 dagen efter men äh! Kom hem till honom å la oss direkt. VÄLDIGT MYSIGT!!!!!! (A)<3
Somnade säkert vid halv 5 eller ngt sånt.

Jonas :)

Fre 6/4:
Alarmet ringde 9.35 :(   Inte kul å stiga ur Martins säng, när man låg i hans varma famn... Men vad skulle jag göra :( Sa hejdå till honom å åkte hem för att sedan gå till tåget.
Jobbade på Stadium kl.12-15, å sedan vidare till Täljehallen där man skulle jobba 16-20. Som vanligt mycket kunder, på båda ställerna, men alltid lika kul.
Va jävligt trött sen när jag kom hem - somnade fort den kvällen (om jag minns rätt, hehe)

Martin (med armarna i luften) :)

Lör 7/4:
Jobbade 8-16.30 i Täljehallen. Skulle egentligen ha börjat halv 10, men blev tvungen att åka in med mamma (som oxå jobba där). Extra cash så klagar inte, hehe. Jobbade med Jonas även då :)
Drog hem direkt för att fixa i ordning mig, för att sedan åka å hämta Malin som va hemma från Lund över påsken + att vi skulle dra hem till Bill en snabbis, eftersom han fyllde 22 år! Klart att man måste gratta honom, mer än att bara säga hej när han va i Täljehallen.
När man kom hem till Bill va de första man hörde "Bill dina flickvänner kommer nu!" xD
haha snacka om att 10 fulla killar satt runt köksbordet å sa de högt, i mun på varann! Lite kul ändå ;P
Stannade inte så jätte länge, de vart lite för grabbigt tillslut å väldigt högljutt haha. Men kul å träffa hans polare :)
Vi drog till Kebab House för att käka å bara koppla av. Riktigt kul/trevligt tanke på att vi aldrig ses längre tanke på att hon pluggar i Lund :( Miss her<3
Drog sedan hem till mig å satt med familjen å pratade, innan hon drog hem vid 23.30 tiden någonting.
Somnade fort denna kväll oxå!
 
Bill och Malin :)

Sön 8/4:
Jobbade 12-18.30 i Täljehallen idag igen (sista dagen). Jobbade med mamma och en som heter Johan. Jonas kom vid 17.50 tiden någonting. Snacka om att dagen gick i snigelfart. Det hände ärligt ingenting på 4 timmar. Så himla tråkigt å kallt va de oxå!! Fick dock en T-shirt av en av mina favorlit domare (Lado, jätte schyst å skön kille). Trodde ärligt att han skämtade först, men sen kom han med en till mig å en till mamma :)
Han e alltid lika trevlig å lika lätt att prata med, mest basket iofs men ändå :P
Kom sen hem till ett färdigdukat bord, med maten på bordet! :) GOOOTT!!!
Nu blir det att massera och trycka lite triggerpunkter på mamma, innan de e dags för att sova!
Vi hörs mer imorgon :)
Nu fick ni en lite kortfattad överblick hur min senaste vecka har varit.
Puss å kram på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0