Då va det återigen dags för pluggandet !



Min helg vart inte den roligaste om jag får säga det själv. Blev att sitta med skolböckerna exakt hela helgen... Det va knappt att man kunde sitta ute å njuta av solen, pga. allt plugg... Väldigt väldigt tråkigt...
Känslan av att börja plugga va inte den roligaste eller den bästa, men va ska man göra.. Jag skulle ha 2 stycken tentor veckan efter (i tisdags å imorgon torsdag) så hade inget annat val helt enkelt...
Blev bjudna på söndags middag hos farmor å farfar, vilket kändes som en bra avslutnign på veckan samtidigt som man måste tillägga ett STORT GRATTIS TILL SVERIGE som tog sitt första OS-guld (segling) :D
+ att kungen slog till igen på 9.63 - BOLT!!!

 
I måndags va det dags för jobb igen, kl.7.45-13.00. Snacka om att de va jobbigt att stiga upp 6.10 för att hinna med bussen kl.7. Men dagen gick väldigt väldigt snabbt trotos allt. Kändes ärligt som om att man bara jobbade 2tim. Konstigt att tiden bara flög förbi helt plötsligt. Satte mig sedan på bibblan för att plugga till tentan, tills bussen hem gick 16.23. Tog sällis hem med brorsan. Resten av kvällen blev de att fortsätta plugga helt enkelt.
Blev tyvärr inte så många tmmarna sömn som jag hade velat men ah...
 
När de va dags för tentan kändes de ärligt väligt dåligt å jag kände mig väldigt oförberedd... men efteråt kändes de ändå helt okej. Men man vet aldrig hur läraren rättar eller hur bra min mag-/självkänsla e.
Drog sedan till apoteket vid centralstationen, för att hämta ut mina p-piller. Kände mig väldigt lugn där jag gick i min ensamhet med musik i öronen. Kom väl hem vid 15 tiden någonting (slutade 11.50).
Då va de bara att börja plugga till torsdagens tenta i samma ämne, nämnligen Anatomi..
Somnade betydligt senare än vad jag hade räknat med tanke på att jag skulle upp å jobba samma tid som i måndags. Somnade med en liten tår i ögat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0