dags för premiär!

Idag har man inte gjort speciellt mycket, men set har varit väldigt skönt tanke på att jag ska iväg å spela min premiär match om ngn timme. Tyvärr har jag missat halva säsongen redan pga. Att jag gick gipsad å haft rehabilitering + fotbollsuppehåll, vilket har lett till att min premiär är nu när tabellen har vänt igen. Ska bli riktigt kul att äntligen få spela matcher igen, ser verkligen fram emot de :))

Idag har jag även massera Sofias mamma, som fick 1tim massage i julklapp :) jag har kanske fått en ny patient :D haha

Nä men nu blir de att packa matchväskan å sedan käka lite kyckling å keso + sallad :) sen blir de att dra till samlingen i ösregnet! Kul premiär ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0