Heja heja!!


Har ärligt inte gjort ett skit idag, bortsett från att plugga.
Va duktig å va ute å sprang vid 10 tiden någonting, messade med en som heter Simon lite till och från medan jag pluggade, käkade å drog iväg på fotbolls träning vid 18 tiden.
Tyvärr va vi inte så jätte många (10st) så de blev lite annolunda träning från vad de brukar vara. Lite lekar (med boll så klart), staffetter, kickar, lite lätt målvakts träning för mig å Linnéa, sen vart de bara spel sista halvtimmen. De va trots allt en kul träning, men hade önskat att få börja med målvaktsträningarna på riktigt igen.
Tagga för match nästa söndag oxå! Min första match denna säsong :D snacka om att man känner sig ringrostig när de gäller matchsituation pga. att jag gick runt i gips halva säsongen (missade t.o.m premiären...).!
Skönt å sätta igång igen!!  Å de bästa av allt e att laget leder div 4 :D HEJA NYKVARN!!!
Men kan erkänna att jag inte kan ta åt mig ngt av den prestationen ;P lite tråkigt men vad ska man göra!
Hoppas på att vi gör en lika bra avslutning nu efter sommaruppehållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0