Vem kom på sommartentor?


Mån + Tis : Jobbade mellan kl.11-20.15. Hade en lugn kväll framför tv:n med familjen båda kvällarna, precis som vanligt i denna familj hehe...
 
Idag väcktes man av mamma vid halv 10. Kul när man e ledig från arbetet å att inte ens få sova tills man vaknar... Hade iofs bara sovit bort hela dagen å inte fått ngt vettigt gjort så de va väl lika bra ändå...
Tog ett ägg till frukost å satte mig med skolböckerna det första jag gjorde när jag kommit upp på rummet igen. Snacka om att de känns riktigt riktigt surt att plugga på sommarlovet å när de e 3v kvar av lovet, men jag har inget val tanke på att jag måste ta igen 3 tentor, varav 2 'r nästa vecka, innan skolan drar igång igen..
Å de känns ju inte bättre att man även måste ta igen 24h klinikpass pga. att man gick gipsad i slutet av förra terminen... så jävla less på allting just nu så orkar ärligt inte tänka så mycket på skolan, även om de e ett måste, iaf inför tentorna...
Att allt ska ända samtidigt ... Fattar inte... !
 
Rensade tankarna å hjärnan lite genom att dra ut brorsan på en 6.5km runda i spåret!
Riktigt skönt, men nu sitter man här igen i skrivbordsstolen å bara stirrar ner i böckerna. Orkar lixom inte!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0